პროგრამის მიზანია, მსმენელს შეასწავლოს როგორ წარმართოს Facebook-სა და Instagram-ზე სწორი მარკეტინგული კამპანიები. მსმენელი, ასევე, შეისწავლის Business Manager-ს, Facebook Pixel-ს, თარგეთირებას, Meta Ads - ბიუჯეტის ოპტიმიზაციას, Google Ads – მუშაობის პრინციპს და მიმართულებებს. კონტენტის შექმნის პროცესებს და ეტაპებს.
პროგრამაში ისწავლება:
სარეკლამო ანგარიშების შექმნა როგორც Meta-ს, ასევე Google-ის მიმართულებით;
სარეკლამო სტრატეგიის 0-დან შექმნა ინდივიდუალური ბიზნესებისთვის;
სასურველი მიზნის მისაღწევად საჭირო ბიუჯეტისა და მოსალოდნელი შედეგების განსაზღვრა;
Buyer Persona ანალიზის სრულფასოვნად ჩამოყალიბება;
კომპანიის სამიზნე აუდიტორიის განსაზღვრა და მათი ქცევის ანალიზი;
მიღებული შედეგების ეფექტურად გაანალიზება (თითოეული ტერმინის მიზნობრიობისა და შინაარსის სწავლება);
თითოეული პლატფორმის შესაძლებლობების გაანალიზება და სარეკლამო კომპანიების დამოუკიდებლად გამართვა, შედეგების სწორი ანალიზი და კამპანიის ოპტიმიზაცია;
გამოყენებული მეთოდები:
პროგრამის სწავლებისას გამოიყენება თეორიული და პრაქტიკული სწავლების ფორმატი, პრაქტიკული უნარების გამომუშავებით. პროგრამა განხორციელდება ონლაინ სწავლებით.
პროგრამაზე დაშვების წინაპირობა:
მინიმალური ასაკი 18 წელი;
ქალაქ თბილისში რეგისტრაცია;
პროგრამაზე მოხვედრის ეტაპები:
ონლაინ რეგისტრაცია;
დოკუმენტაციის გადარჩევა;
ტესტირება.
სწავლის დაწყების თარიღი: 2024 წლის 13 მაისი;
სწავლების ვადა: 3 თვე, კვირაში 2 დღე;
დასაქმების სფერო: სახელმწიფო და კერძო სექტორი, სოციალური მედიის მართვის და ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით.